Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zondag 12 december 2010

Stylish Blogger Award


Ik kreeg de Stylish Blogger Award, waarvoor hartelijk dank aan Enny. Nu moet ik 8 dingen over mezelf vertellen.  Here I go.

  1. ik hou van schrijven, vooral kinderverhalen schrijven en bloggen.
  2. ik hou van fotograferen en scraplayouts/collages/albums maken met foto's
  3. zingen en dansen vind ik heerlijk
  4. I love music - can't live without it
  5. I love reading - gezellig knus in de zetel, in bed, in de tuin, in het park, op het strand, ... overal
  6. uitslapen vind ik zalig, zeker in de winter als het buiten koud is
  7. ik hou van de geur van versgewassen lakens en kleren
  8. ik ben een echt 'buitenmens' en met geen stokken binnen te houden (zeker bij mooi weer)
  9. ik ben gek op fruit, milkshake, verse soep, chocomelk en heerlijk vers brood met veel granen
Oeps, dat zijn er 9.  En ik zou nog verder kunnen aanvullen, maar ik zal het hier maar bij laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten