Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zondag 12 december 2010

1001 boeken die je gelezen moet hebben / 1001 films die je gezien moet hebben

 

Ik heb het boek '1001 films die je gezien moet hebben' uitgeleend bij de BIB.  Wat een heerlijk boek om door te struinen.  Het neemt je mee op reis langs de meest markante en succesvolle films door de jaren heen, en wel vanaf 1900 tot nu.  Van 'Le voyage dans la lune' (1902) en 'The Great Train Robbery' (1903) tot 'Aanrijding in Moscou', 'Loft' (2008), 'Avatar' en 'Inglorious Bastards' (2009).

Het boek '1001 boeken die je gelezen moet hebben' stond vorig jaar op mijn lijstje voor Nieuwjaar (bij de schoonfamilie), maar toen kreeg ik een ander cadeautje.  Dit jaar zet ik dit boek weer op mijn lijstje.   Het geeft in een notendop - nu ja, notendop, het is een joekel van een boek - een chronologisch overzicht van de meest geapprecieerde en succesvolle boeken.  Op de checklist kan je afvinken welke boeken je al gelezen hebt.  Lijkt me heerlijk om in huis te hebben. 

Het ideale Kerst- of Nieuwjaarsgeschenk voor elke film- en/of boekenliefhebber ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten