Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 16 juli 2009

Verslaafd aan ZOMERFRUIT !!!




Ik ben verslaafd. Verslaafd aan heerlijk, sappig ZOMERFRUIT !!! Het liefst van al eet ik sappige witte nectarinen, mmmm. Maar gele nectarinen, witte en gele perziken gaan er ook vlotjes in, hoor. Grote donkerrode kersen, donkerrode aardbeien en verse ananas vind ik ook superheerlijk. Alle soorten meloenen en bessen kunnen me eveneens erg bekoren. Als ze maar SAPPIG zijn !
Ik koop dit zomerfruit en eet het ook allemaal zelf op. Zien eten doet eten ? Vergeet het maar, hoor. Onze kindjes moeten er niets van hebben. Die eten hoogstens een banaan of een appel. Spijtig toch. Eddie lust het ook wel, maar zal nooit uit zichzelf een nectarine of perzik nemen. Tenzij ik alles in een overheerlijke FRUITSLA doe, lekker puur, zonder extra suiker of zo.

Mmmm, ik ben verslaafd aan ZOMERFRUIT !!! Heerlijk sappig, heerlijk lekker. Elke dag opnieuw. En als de tijd van het zomerfruit op z'n einde loopt zo tegen eind augustus, dan vind ik dat echt erg. Als de nectarinen en perziken melig worden, dan weet ik dat de tijd van het zomerfruit stilaan voorbij is. En daar ben ik dan echt wat droevig om.

De herfst heeft dan weer een uitgebreid gamma heerlijk sappige en knapperige appels. Ook een streling voor de tong, absoluut. Maar het ZOMERFRUIT blijft toch mijn grote favoriet.

1 opmerking:

  1. Hoi Ingrid, ik ben ook dol op fruit !!!! In Zuid Frankrijk heb ik me (bijna) een ongeluk gegeten aan prachtige donkere zoete kersen, zo van de boom !! In de tuin heb ik rode en blauwe bessen, en frambozen, heerlijk ! Maar ook nectarines, abrikozen, aardbeien, meloen, noem maar op, allemaal heel lekker !!

    BeantwoordenVerwijderen