Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 7 juli 2009

Opruimen lucht op

Nu het wat slechter weer is, wil ik eindelijk weer eens serieus opruimen. De boeken en schriften van school wegbergen, tekeningen en rapporten in een doos bij elkaar steken, papieren uitsorteren en vooral zoveel mogelijk meegeven met het papierafval.

Opruimen. Ik begin er niet graag aan, maar eens ik bezig ben, is er geen houden meer aan. En geloof me, met 2 kindjes heb je wat in huis aan tekeningen, papieren, boeken, speelgoed en allerlei kleine prulletjes. Onze kindjes, en wij ook, kunnen alles gebruiken en vinden van alles interessant, maar alles blijven bewaren kan nu eenmaal niet. Ik heb ook de vervelende gewoonte alle interessante artikels bij te houden, maar daar ga ik nu toch eens schoon schip mee maken.

Ach ja, opruimen kan me zo opluchten. Het geeft rust als er weer meer ruimte en orde is. Rommel zien jaagt op, bij mij toch. Ik ben in feite altijd aan het opruimen, maar je ziet het niet echt. Een groter huis zou ook al wat helpen, of één extra kamer. Maar ja, we roeien met de riemen die we hebben, hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten