Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zaterdag 4 juli 2009

De hortensia's staan weer volop in bloei !

Beautiful Summer Flowers !!!





De maand juni luidt de bloeitijd in van de hortensia's of hydrangea's. Het zijn mijn lievelings bloemenstruiken en tijdens mijn wandelingen geniet ik er dubbel en dik van. Ze bestaan in verschillende kleuren: wit, roze, blauw-purper. De soort 'Anabelle' zie ik zoooo graag, dat zijn die prachtige witte bollen. Die zou ik zo graag in onze voortuin hebben, maar er is helaas geen plaats meer. De hortensia in onze achtertuin staat ook weer in bloei met prachtige roze-purper-blauwe bloemen.

1 opmerking:

  1. Hallo Ingrid, weeral prachtige foto's ! Sorry dat ik zo lang niet gevolgd heb, eerst vakantie, en dan ons Flupke gestorven..... Ik was een tijd niet in stemming voor wat dan ook... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen