Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 25 december 2008

Zalig Kerstfeest ! Merry Christmas !




Ik wil iedereen een zalig Kerstfeest wensen ! Een dag vol warmte, gezelligheid en heerlijk samenzijn met familie of vrienden. En ik hoop dat dit ondanks de crisis toch nog mogelijk is voor iedereen. Het hoeft echt allemaal niet zo overdadig; eenvoud heeft ook zijn charme.

Ik wens dat iedereen vandaag wat warmte in zijn of haar hart mag voelen, vooral ook zij die heel wat minder hebben. En veel sterkte aan zij die op dagen als deze hun overleden dierbare familieleden of vrienden extra missen. Want feestdagen staan niet voor iedereen gelijk met gezelligheid en plezier. Ik vind het belangrijk om daar eens bij stil te staan als we gezellig rond de kersttafel zitten met lekker eten en aan elkaar cadeautjes geven bij de kerstboom.

1 opmerking:

  1. Hoi Ingrid, weer een prachtige tekst ! Intussen is Kerstmis al voorbij, dus wens ik jullie het allerbeste voor 2009 !

    BeantwoordenVerwijderen