Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 23 december 2008

Ons eigen kleine kerstmannetje


De voorlaatste dag voor de Kerstvakantie mochten de kindjes van het 1ste leerjaar zich tooien in kerstsfeer. Ik kon voor een prikje een kerstmuts op de kop tikken met de oplichtende lettertjes 'Ho ho ho'.
Toen ik Stijn afhaalde aan de schoolpoort had hij de muts nog op. Ze hadden die de hele schooldag mogen dragen. Dat moet een grappig zicht geweest zijn. En tijdens de speeltijd bleef de muts op de bank liggen. En de lichtgevende lettertjes ? Die werkten natuurlijk al niet meer, want het batterijtje was al op. Ik had ook niet anders verwacht ;-)

Ons eigen kleine kerstmannetje wilde eens poseren voor de kerstboom. Natuurlijk moest ik mijn flits gebruiken voor een scherpe foto, maar dan is uiteraard heel de gezellige verlichting van de kerstboom verprutst op de foto. Daarom hierbij ook nog een probeersel zonder flits en hogere ISO-instelling. Een statief heb ik niet, maar ik heb wel gesteund op een ondergrond, zodat mijn toestel niet te veel zou bewegen. Niet simpel, hoor, een scherpe stemmige foto van een kerstboom maken. Ik heb dan ook geen hi-tech camera met een heel scala aan mogelijkheden. Maar ben toch tevreden, hoor. Een mens moet tevreden zijn met wat hij heeft, vind ik.

Hierbij dus een 'stemmige' kerstfoto (hopelijk).




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten