Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 9 december 2008

Mijn eerste 'handmade' kerstkaarten













Ik was al 'into scrapbooking', maar nu heb ik me toch ook eens gewaagd aan zelf ontworpen kerstkaarten. De prachtige stempels van Magnolia hebben me helemaal overtuigd. You just gotta love them. Op een cropavond bij ScrapMartine kreeg ik de microbe te pakken.
Ziehier mijn eerste handmade Christmas cards. Misschien wel wat sober, maar daar houd ik van.
Prachtige voorbeelden van kerstkaarten vind je op volgende blogs:

3 opmerkingen:

  1. Beste Ingrid,

    Nieuwsgierig als ik was, ben ik gauw een kijkje gaan nemen naar je "kerst" blog.
    Zeer mooi gedaan, ook je zelfgemaakte kerstkaarten zijn mooi.
    Leuk !

    Alvast prettige kerstdagen !! Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ingrid, echt heel tof uw blog, met al die leuke kerst-acties ! Ik ben nog niet zover, maar zo'n slide-show zou ik ook zien zitten.
    Leuke kerstkaarten heb je gemaakt, tof hoor !

    BeantwoordenVerwijderen