Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 23 december 2008

Gezellige openlucht ijspiste in centrum Kontich




Zondag bezochten we met vrienden de tijdelijk aangelegde ijspiste in open lucht, midden in het centrum van Kontich. De hele kerstvakantie kunnen kinderen en volwassenen hun hartje ophalen op het ijs. Geen schaatsen ? Geen probleem, je kan er ter plaatse gratis lenen.


Zelf heb ik niet geschaatst, maar ik ben in de weer geweest met mijn fotocamera. Ah ja, wat had je dan gedacht ? Ik wilde één en ander uitproberen, vooral qua belichting dan. Iedereen vindt dat ik altijd zo veel foto's maak, en dat klopt. Ik kijk niet op een fotootje meer of minder. Met een digitale camera gaat dat prima en het kost niks. De goeie houd je bij, de slechte gooi je weg. Zo simpel als wat. Hierbij wat sfeerbeelden van op en rond de ijsbaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten