Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zondag 5 juni 2011

CREATIEF IDEE MET FOTO's: LEGO photography

Katie the Scrapbooklady deelt altijd zulke schitterende creatieve ideetjes via haar blog.  Onlangs postte ze een item over LEGO photography.  Ze is gek op kleine LEGO-mannetjes en fotografeert die in een totaal andere context.  Met macro-opnames creëert ze wonderlijk mooie effecten.

Ze haalde de mosterd bij Dan Phelps, de auteur van de blog 'LEGO a day'.  Hij maakt echt prachtige macro-foto's.  Kijk maar op de links hierbij.

Ik ben ook eens aan de slag gegaan met mijn zoontje, Stijn.  Het was leuk om te doen, maar ik besef nu wel één ding.  Om echt scherpe macro-opnames te maken, zou ik een nieuw fototoestel moeten hebben met een macro-lens.  Mijn huidige CANON Powershot begint wat mankementen te vertonen en ik kan niet zulke prachtige macro-opnames maken.  Hierbij vind je mijn pogingen tot.  Een mens moet roeien met de riemen die hij heeft, hé ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten