Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

vrijdag 7 augustus 2009

Genietend van de zomer in eigen land !

SWEET SUMMER DAYS !!!

We houden lekker vakantie in eigen land. Met de zomerse temperaturen van de voorbije week was het volop genieten ! Als het zulk prachtig weer is - wat je natuurlijk nooit van tevoren weet - is het in België evenzo goed genieten als in de zuiderse landen aan de Middellandse Zee. Daar was het de voorbije weken trouwens véél te warm naar mijn zin, want temperaturen boven de 35, ja zelfs al boven de 30 graden doen me op de duur toch al gauw snakken naar wat bewolking en wat regen. Dus, ik ben héél content met het zomerweer van de voorbije week.



Maandag deden we een dagje Bobbejaanland; was leuk, maar ik voelde me na een paar 'draai-attracties' al vlug misselijk en heb vooral voor wat rustige dingen gekozen. Ik nam veel foto's van de ontelbare prachtige surfinia's, hortensia's en vlinderstruiken in Bobbejaanland. Dat is ook Bobbejaanland, maar ik denk dat de meeste pretparkbezoekers er weinig oog voor hebben. Tja, Eddie en onze kinderen zijn hun mama met haar fotokuren al gewoon ;-)





Dinsdag en donderdag zaten we in de Lilse Bergen, waar we verkoeling vonden in het deugddoende frisse water van de grote en kleine vijver. Het was 10 jaar geleden dat Eddie en ik er nog geweest waren. Maar nu hebben we de smaak weer te pakken. Zalig relaxen op een luchtmatras drijvend op het water is zoooo ontspannend. Beach ball spelen in het ondiepe water, zo hebben we nog wat beweging en het is keileuk bovendien. En onze kindjes amuseerden zich ook best.


We genieten van de zomer en maken onze eigen 'Vlaanderen Vakantieland'. Want een leuke vakantie maak je zelf, en zeker als het zulk prachtig zomerweer is. Als je wat creatief bent, vind je altijd wel iets leuks om te doen. Uitstapjes, lekker luieren en wat lezen in de tuin, fietstochtjes, noem maar op. Who needs France, Spain, Italy, Greece if we can have a perfect holiday just around the corner ? Maar toegegeven, ik wil er wel nog eens komen, maar dan liefst buiten seizoen ;-)

Geniet nog van de zomer, dat gaan wij ook doen ! Summertime, and the livin' is easy ... You bet it is :-)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten