Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

maandag 17 augustus 2009

Z o m e r s c r a p k r i e b e l s !

Onze vakantie van 2 weken zit er helaas op, maar het zomert momenteel nog volop, dus blijven we nog wat hangen in vakantiesfeer. Het is echt een schitterende zomer dit jaar. Ik merk het o.a. aan onze fles zonnemelk, die nog zal opgeraken als het zo blijft verder zomeren ;-)

Woensdag (overmorgen) zou een snikhete dag worden met temperaturen tot 34 graden C (!) Gelukkig ben ik op woensdag altijd thuis. Morgennamiddag kunnen we ons zwembadje dan toch nog opstellen om er een paar daagjes van te genieten. Ik vond het al spijtig dat het er deze zomer nog niet van gekomen was. Maar nu gaat het toch nog lukken.

Fleurige zomerfoto's in sprankelende kleuren, daar heb ik iets mee. Vooral foto's in en rond een zwembad met vrolijke, lachende kindjes zijn het summum van hoogzomer voor mij. Het hemelsblauw, bubblegum roze, kraakwit, grasgroen, zonnegeel, ... al die zomerkleuren inspireren me eindeloos.



Help, ik heb de SCRAPKRIEBELS !!! De creatieve ideetjes komen volop mijn hoofd binnen en het begint weer te kriebelen. Ik verzin hele scraplayouts in mijn hoofd. Onlangs kocht ik bij PIPOOS nog wat nieuw dessin-papier in vrolijke frisse zomerkleurtjes. Ik heb nog een heleboel vrolijke dessin-papieren en cardstock in voorraad. Keuze genoeg dus aan materiaal, nu alleen nog de tijd en ruimte om mijn ideetjes uit te werken.

Het is (veel te) lang geleden dat ik nog eens een layout maakte, maar nu heb ik de microbe weer te pakken. Eerst nog eens een heleboel (zomer)foto's laten afdrukken, want zonder foto geen layout natuurlijk. Ah neen, want een foto is de basis voor elke layout. Het resultaat zal op mijn blog te vinden zijn, maar ik wil er voor alle veiligheid geen datum opkleven ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten