Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 25 augustus 2009

Zomervakantie op haar laatste pootjes ...

Zo stilaan loopt de zomervakantie op haar laatste pootjes. De eindeloos lijkende zomervakantie is dan toch niet zo eindeloos. 't Is spijtig, maar niets aan te doen. Het is wat het is.

Hoewel ik intussen alweer 2 weken terug aan het werk ben, overvalt ook mij een weemoedig gevoel bij het nakende einde van de zomer. Dat wordt precies alleen maar erger met de jaren, en naarmate de kinderen opgroeien. Voor ons Laura start een nieuw en serieuzer hoofdstuk, want haar wacht nu de middelbare school. Vooral voor haar, maar ook voor ons is er de spanning en nieuwsgierigheid naar het nieuwe, maar eveneens het afscheid van een heerlijke zorgeloze zomervakantie. Als ik de foto's bekijk van die mooie zomerdagen, word ik wat triest, maar ben toch ook heel blij dat we zo genoten hebben én dat er fotootjes zijn om te koesteren.

Ik ben vandaag een stapeltje foto-afdrukken gaan afhalen dat ik gisteravond online had doorgestuurd. Nu jeuken mijn handen om wat scraplayouts te ontwerpen en dat ga ik doen ook. Voilà, ik heb gezegd. Geen woorden, maar daden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten