Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 18 juni 2009

Bijna 1000 hits !!! Word jij de duizendste ?


1000 HITS ... almost !!!

Dit is geen overzicht van de TOP 1000 aller tijden, ook geen palmares van the Beatles of the Rolling Stones. Neen, het is mijn eigen scorebord: het aantal keren dat mijn blog tot nu toe bezocht werd. De teller staat op 999 op dit moment.

Ben jij de 1000ste bezoeker ? Gewoonlijk krijg je dan een soort prijs met de slogan 'Gefeliciteerd, u bent de 1000ste bezoeker !!! U heeft een gratis drankenpakket gewonnen (of zoiets)' In mijn geval is het nogal moeilijk te bepalen wie nu precies de 1000ste hit scoort.

Bij deze alvast hartelijk dank aan al de bezoekers van mijn blog en ook hartelijk dank voor alle leuke en positieve reacties die ik al gekregen heb. Ik probeer geregeld iets origineels, iets leuks of iets interessants te plaatsen en hoop dat het je blijft boeien.

Als je wil, mag je jezelf registreren bij 'Volgers'. Het is leuk voor mij om te weten wie geregeld eens op mijn blog komt kijken.

Nogmaals allemaal hartelijk bedankt voor jullie interesse en voor alle leuke reacties !!!

1 opmerking: