Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 31 december 2013

Goodbye 2013 - Welcome 2014 !



2014


Het jaar is alweer voorbij.  De tijd gaat veel te snel. Het is een cliché, maar toch. 
Op de laatste dag van het jaar ben ik altijd wat weemoedig.  Ik blik terug op wat er het voorbije jaar gebeurd is in mijn leven.

Natuurlijk denk ik ook terug aan de natuurrampen die veel menselijk leed veroorzaakt hebben.  Ik zag gisteren het Jaaroverzicht op TV en zag de verschrikkelijke beelden van de storm Haiyan die over de Filipijnen geraasd heeft.  En nog zoveel andere schrijnende beelden.  En vlak daarachter toonden ze beelden van de overwinning van de Rode Duivels. Dat is slechte timing, vind ik. Maar ja, ik ben nu eenmaal geen voetbalfan.

Voor 2014 stuur ik graag deze wensen de wereld in :

* veel sterkte voor degenen die een dierbare verloren hebben. Dat zij de kracht en moed mogen vinden om verder te gaan.
 
* veel sterkte voor degenen die pijnen lijden en voor wie elke dag een strijd is.
 
* veel goede moed voor degenen die het niet meer zien zitten, die zich alleen of eenzaam voelen.
 
* dat mensen begripvol met elkaar omgaan. Een glimlach, een goeiedag, een luisterend oor, een dikke knuffel. Simpele dingen, ze kosten niets, maar ze betekenen zoveel.
 
* minder materialisme 

* minder egoïsme 
 
* minder verspilling

... en vooral een hoopvol 2014. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten