Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 10 maart 2011

Grappige doordenkertjes


Tussen mijn stapels papieren vond ik een blad met grappige doordenkertjes.  Iemand heeft me die ooit eens doorgestuurd.  Wat humor op zijn tijd kan deugd doen. 


1. Ik heb een mooi figuur geslagen.  Ze sloeg terug.
2. Het voordeel van een bezoek aan de huidarts is, dat je de uitslag hebt voor het onderzoek.
3. Het leven is als een neus.  Je moet eruit halen wat erin zit.
4. Deze honing heeft een bijsmaak.
5. Geef mij maar een joint, zei de goudvis.  Dan word ik haai.
6. Van sommige mensen kan ik maar niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
7. Er zijn ontzettend veel restaurants waar je Chinees kunt eten.  Maar het helpt niet.  Er komen er zelfs nog bij.
8. Het is toch raar dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.
9. Waarom nam Noë slechts twee exemplaren mee van elke soort ?  Omdat zijn ark niet verzekerd was voor derden.
10. Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol ?  Een wolf.
11. Wat zegt een eend die tegen de muur vliegt ?  Kwak.
12. Alcohol is je grootste vijand, maar in de bijbel staat 'heb je vijand lief'.
13. Wat is de huidige benaming van een postduif ?  Een e-meeuw.
14. Vroeger was ik schizofreen, maar nu zijn we OK.
15.  Als het leven geen zin meer heeft, hoe kunnen we er dan een punt achter zetten ?
16. Gelezen op een bordje bij een waarzegster: 'Gesloten wegens onvoorziene omstandigheden'
17. Iemand die in Jezus Christus gelooft, is christelijk.  Ik geloof in God, dus ik ben goddelijk.
18. Ik zou een zelfhulpgroep willen oprichten voor mensen met fobieën, maar ik durf niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten