Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 5 oktober 2010

ABC for a day all by myself


Vandaag heb ik een dagje vrij genomen. Om wat dingen te doen maar ook om wat te rusten en te genieten van het hele huis voor mezelf. Mijn favoriete muziek klinkt door het huis (Radio Nostalgie, of course), en ik doe lekker wat ik zelf wil en hoef met niemand rekening te houden. Wat een zaligheid, wat een plezier ! Als moeder mag je jezelf ook eens iets gunnen, vind ik.

Helaas is een dag te kort om alles te doen. Hierbij mijn ABC-lijstje met de ingrediënten voor een heerlijk dagje alleen thuis.
Appeltje eten en ander fruit
Blog
Creatief zijn (nieuwe dingen ontdekken op internet, uitdagingen bv html, schrijven, calligrafie, ...)
Douche nemen
(h)Eerlijke, verse soep maken en eten
Fietstochtje of wandeling maken
Goede film of reeks op TV kijken
House MD kijken op DVD
Ideetjes opdoen
Jeugdnostalgie (dagdromen)
Kryptogram maken
Lezen
Muziek luisteren (Radio Nostalgie !)
Niksen
Opruimen (moet ook gebeuren)
Photographs (bekijken, bewerken, sorteren, inkleven, scraplayout maken)
Quality time voor mezelf
Relaxen
Scraplayouts bedenken
Tuin (genieten en wat tuinieren)
Uitwerken scraplayouts, verhaal- en blogideetjes
Verhalen schrijven
Winkelen (niet in supermarkten, wel in boekenwinkels, kantoor- en hobbywinkels !)
X - ik weet nix met een x ;-)
Yoga
Zonnetje (genieten)
______
Today I took a day off from work. I have some things to do, but I also needed some quality time for myself. No one at home but myself. I need to have it every now and then. As a mother we always have to take care of so many things, but we deserve a day off, too, don't we ? And I'm enjoying it. My favourite music from the 70's, 80's and 90's on the radio, not my daughter's music for a change ;-)


I made an ABC-list of the ingredients for a perfect day all by myself.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten