Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 1 oktober 2009

CREATIEF IDEE: nieuwe scraplayout !



Hierbij mijn recentste scraplayout. Heb nog héél veel plannen voor layouts, maar elke layout heeft tijd nodig. Het idee groeit in mijn hoofd en dan de practische uitwerking ervan is ook weer een heel proces. Which I am enjoying, of course.

Maar ik wil ook digitale foto-albums maken, mijn bergen foto's ordenen en in albums kleven, kinderverhaaltjes verzinnen en schrijven, ... Maar er zijn altijd ook de dagelijkse taken en beslommeringen, die helaas van terugkerende aard zijn. It's a never ending story. Gelukkig kan ik mijn creativiteit kwijt in mijn hobby's. Een mooi tegenwicht voor al die huishoudelijke taken die ik op automatische piloot doe en heel neerbuigend 'de dagelijkse sleur' noem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten