Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

woensdag 16 september 2009

CREATIEF IDEE: Zomerse scraplayout, vers van de pers !!!

Een tijdje terug begon ik aan een zomerse scraplayout met in de hoofdrol mijn lieve nichtje en petekindje, LISA. Vandaag maakte ik tijd om de layout verder af te werken en beleefde er veel plezier aan. Het zijn precies de afwerking en de kleine details waar ik zo graag mee bezig ben.

Hierbij het resultaat: een fleurige layout in sprankelende zomerkleurtjes !




En nu op naar een volgende layout, want ik heb nog heel veel creatieve ideetjes.

1 opmerking:

  1. Hoi Ingrid, wat een schattige layout en een schattig meisje !! Ja, de zomer was goed hé !!
    Op naar de herfst nu, ook weer mooie kleuren...
    Ik ben nu veel met kaartjes bezig, layouts begin ik ook terug, als het weer wat minder wordt.. Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen