Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zondag 29 maart 2009

CREATIEF MET TAAL: Leuke woordspelingen (helaas niet zelf gevonden)

WANT LACHEN IS GEZOND !!!




Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.

De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiënte volledige persvrijheid.

Een man maakt je eerst het hof en leidt je dan om de tuin.

Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.

De cursus lassen voor beginners is afgelast.

Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.

Bij de slankheidsclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen. Maar er zijn er ook3 afgevallen.

Een paar maanden na de amputatie van zijn been, steekt deze man reeds opeigen houtje de straat over.

De situatie van de dakloze analfabeten is niet om over naar huis teschrijven.

Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijnzevende verjaardag.

Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken.

Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen.

Tip voor vakantiegangers: Span je niet in.Wat doen weekdieren in het weekend?

Bestaan er wegwerpboemerangs?

Het grote aantal werkongevallen in de houtzagerij wordt veel tegemakkelijk door de vingers gezien.

Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder.

Roken: het blijft een teer onderwerp.

Beroepskeuzeadvies: Word bokser, meer kans op slagen.

Toen zijn poes gestorven was, heeft hij zich een kater gedronken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten