Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zaterdag 26 juni 2010

Zonnige Zalige Zomerdagen

Wat een heerlijke start van de zomer en de schoolvakantie ! Zo'n lekker warme, zonnige zomerdagen, nog niet echt zwoel en plakkerig, maar wel zalig. You just gotta love them.

Vandaag heb ik genoten van een hele dag buitenzijn op een zonovergoten schoolfeest van CADE, de school van Stijn, en nadien nog op de braderij in het dorp. Heb veel babbeltjes gedaan en natuurlijk ook wel lekkere dingetjes gegeten. Wat woon ik toch graag in Aartselaar. Het is hier heel gemoedelijk en toch heb je alle winkels en belangrijke uitvalswegen vlakbij.
We wonen hier intussen 11 jaar en ik voel me hier echt goed. Al blijft mijn hart natuurlijk wel kloppen in de Kempen. Ik kom er zo graag en voel me er altijd direct terug thuis als ik er ben. Eens een Kempenaar, altijd een Kempenaar (ik toch). En daar ben ik trots op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten