Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

woensdag 19 mei 2010

Murphy's Law

De wegen van Murphy zijn ondoorgrondelijk ... Alles komt altijd tesamen en als er iets mis kan gaan, zal het ook misgaan.

Als je ergens met je auto geparkeerd staat en je wil net in- of uitstappen, net dan komt de eigenaar van de auto net naast je ook aan en wil die ook in- of uitstappen. Leuk, zeker als je dan nog kinderen en/of gerief in of uit de auto moet laden. Al is het nog zo'n groot parkeerterrein, je kan er donder op zeggen dat er net iemand aankomt die in de auto naast je moet zijn. Ik heb dat toch altijd voor.

Of als na lang wachten en uitstellen eindelijk de dakwerkenfirma je roofing kan komen herstellen, net diezelfde dag gaat je overbuurvrouw verhuizen (!) zodat de dakwerken maar weer eens moeten worden opgeschoven. Want 2 kranen en 2 vrachtwagens vrijwel tegenover elkaar laten opstellen, is vrijwel onmogelijk en dan barricaderen we de straat. De overbuurvrouw was eerst, dus niks aan te doen. Murphy's Law, denk ik dan maar. Hoe groot is de kans dat je overbuurvrouw net op dezelfde dag verhuist ? Goed, het huis staat te koop, maar dan nog.

Ach, ik troost me met de gedachte dat er ergere dingen zijn. Trouwens, met het weer of het vinden van een parkeerplaats heb ik meestal meer geluk. Helaas niet zo met de Lotto ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten