Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 22 april 2010

Zwarte gaten ?



'Een zwart gat is een soort object in het heelal, waar als gevolg van de heel sterke zwaartekracht geen licht of materie aan kan ontsnappen...' (uit: Wikipedia)

Bij mijn weten bestaan zwarte gaten alleen in het heelal. Het zijn in feite in elkaar gestorte reuzensterren die een zo grote zwaartekracht hebben dat ze alles wat in hun buurt komt opslokken; zelfs licht kan er niet aan ontsnappen. Een heel boeiend fenomeen, vind ik.

Volgens mij hebben wij in ons huis ook zo'n paar zwarte gaten. Een verloren sok, nooit meer teruggevonden. Een paar washandjes, forever gone missing. En nu ben ik al dagen op zoek naar een kledingstuk van vorige zomer, nergens te vinden ! Heb me al zot gezocht. Er is maar één theorie mogelijk. Het is opgezogen door het zwarte gat in ons huis of door een wormgat ;-)

1 opmerking: