Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

vrijdag 2 april 2010

Paasvakantie ... heerlijk !


De paasvakantie is begonnen. Voor de schoolgaande jeugd, en ook voor veel volwassenen. Het doet deugd eens 2 weken uit de sleur van alle dag te zijn. Ook al is het dan voor de meeste volwassenen geen 2 weken vakantie, toch verlopen de dagen anders als de kinderen geen school hebben.

Even geen huiswerktoestanden, geen toetsen, geen heen-en-weer gerij naar en van school. Veel nevenschoolse activiteiten kennen ook een vakantie-stop. We stappen eens uit onze agenda. Heerlijk vind ik dat.


Even lekker rustig aan. Tijd om wat relaxter te zijn. Ben er heel blij om. Ben er dringend aan toe. De kinderen ook.

Voor sommigen is er eerst nog vakantie-stress. Degenen die op reis vertrekken, kijken nog tegen een hoop inpak- en organiseerwerk aan. Hebben we alles ? Niks vergeten ? Nog maar eens alles afchecken ... Persoonlijk geeft me dat altijd heel veel stress, zelfs al bij een kort verblijf in eigen land.

Nee, voor ons geen vakantie-stress. Lekker thuis, lekker rustig, lekker genieten. Een weekje vakantie heb ik nu in het vooruitzicht. Er moet wel dringend geschilderd worden en dat wil ik afgewerkt hebben. Maar verder wil ik ook tijd voor ontspannende dingen, zoals lezen, veel buiten zijn, eens een film zien op TV en plezier maken met onze kinderen. Ik heb hen beloofd eens samen cakejes te bakken. Nog nooit gedaan samen. Het komt er één van de dagen beslist van.

En zondag staan er nog paaseieren op het programma. Mmmm, heel lekker allemaal. Maar zoooo gevaarlijk ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten