Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

dinsdag 18 juni 2013

De laatste loodjes ... nog veel succes met de examens !




Er wordt nog naarstig gestudeerd en gewerkt voor de laatste examens. De laatste loodjes wegen het zwaarst.  Of toch niet ?  Het einde  komt in zicht, dus misschien geeft dat juist wat extra moed ?

Eén ding is zeker: er komt een einde aan.  Stap voor stap, dag na dag, maar uiteindelijk komt de eindmeet in zicht. En dan volgt de ontlading.  Heerlijk toch ?  Die welverdiende ontspanning na al dat zwoegen.  De eerste dagen na het laatste examen zijn de beste. De vakantiedagen met het hoogste marginaal nut, noem ik het altijd.  Eens de vakantie goed en wel op gang is gekomen, blijft het leuk, maar het is juist de ontlading die zo'n deugd doet.  Nu ja, dat vond ik vroeger toch altijd.

Met een temperatuur van rond de 31°C en morgen rond de 35°C is de zomer ineens in volle glorie losgebroken.  Typisch examenweer van de tijd dat ik student was.  Terugblikkend lijkt het alsof het vroeger altijd zomerde in de examenperiode, maar ik kan me vergissen.  Overmorgen is de zomer alweer voorbij, dus ja, lang duurt het mooie liedje niet.  Misschien is het om te blokken toch beter wat minder warm.

Heel veel goede moed aan alle studenten voor de laatste examens !  Ook de laatste loodjes gaan voorbij ... echt waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten