Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zondag 24 april 2011

Zonnige zomerse Pasen / Sunny summer Easter


Paashaas in Snoepland Aartselaar
© Ingrid Poppeliers
Vandaag is het Pasen, de warmste in 60 jaar.  Als al die chocolade eitjes maar niet smelten met die warme temperaturen (tot 27 graden C in de Kempen !)  Het is geen lente, maar eerder zomer, al dagen aan een stuk.  In feite is heel de paasvakantie een topper geweest.  Momenteel is het in België veel mooier en warmer dan in Zuid-Europa.  Aan de Middellandse Zee is het amper 20 graden C. en regent het.  De omgekeerde wereld.
Laat ons volop genieten van het zomerse weer dit paasweekend.  Toch voel ik dat er weinig zuurstof in de lucht zit (te hoge ozonwaarden) en dat is vermoeiend.  Ik voel me moe, ben soms wat in ademnood en heb vermoeide spieren.  De natuur moet dringend eens opgefrist worden door een regenbui (maar dan wel liefst 's nachts ;-)

In elk geval aan iedereen een fijne, zomerse Paasdag gewenst !  We worden verwend met een heerlijk zonnetje, dus maak tijd om wat te genieten vandaag en morgen.  Ik wil graag fietstochtje maken en met mijn boek of cryptogrammen wat buiten zitten.  Zo heerlijk rustig ;-)


 
Snoepland Aartselaar
© Ingrid Poppeliers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten