Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

donderdag 3 december 2009

E x a m e n s t r e s s !

Terwijl de Sint zich opmaakt voor het weekend van 5-6 december mogen de grotere kinderen al hun moed bijeenrapen voor de examens. Voor het eerst zitten wij nu ook in dat examensfeertje, want ons Laura is vandaag begonnen. Haar eerste examen was Wiskunde. Alles prima verlopen. Dat is al één examen dat ze mag schrappen op het examenrooster. Morgen aardrijkskunde en godsdienst. En vrijdagavond mag de boog even wat minder gespannen staan.

Ik herinner me nog de examenperiodes voor Kerstmis in het middelbaar. Als je goed voorbereid was, vond ik het wel iets hebben. Wat ik leuk vond, was het aftellen naar het laatste examen. En dan de eerste uren en dagen erna, dat waren de heerlijkste !!! Met de klas nog een uitstapje, ah ja, ze moesten ons toch met iets bezighouden. Tegenwoordig zijn de studenten vroeg met vakantie, maar in mijn tijd moesten we tot de laatste dag naar school. We moesten ook altijd nog onze klas poetsen: het bord met nat schoonmaken, schuren en dweilen, ja, echt waar. Ik weet niet of dat nu nog ergens het geval is. Maar we maakten er veel plezier mee, hoor. De druk was van de ketel en niets kon onze uitgelaten stemming verpesten.

Bij deze wil ik alle studenten veel succes en goede moed toewensen met de examens ! Ne frisse, uitgeslapen kop en een goede conditie doen wonderen. Gezond eten, genoeg slapen, op tijd wat ontspannen zodat je er flink tegenaan kan.

En daarna volgt de beloning: een gezellige en ontspannende KERSTVAKANTIE !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten