Welcome to my scrapworld

Becky Higgins' Project Life

Becky Higgins' Project Life
http://www.beckyhiggins.com/products/

Please link to my site if you copy text or pictures. Thanks.

© Ingrid Poppeliers - http://www.taalcreatief.blogspot.com/

zondag 29 april 2012

Lentebloesems / Spring blossoms

Geen seizoen mooier dan de lente.  De bloesems staan nu volop in bloei.  Wat houd ik van al die kleurenpracht.  Spijtig dat de bloesemtijd nooit lang duurt. 

© Ingrid Poppeliers
Enkele jaren geleden logeerden we in Haspengouw (Diets-Heur, een gehuchtje van Tongeren).  Het was volop bloesemtijd in deze typische fruitstreek.  Ook de weergoden waren ons gunstig gezind.  We konden ten volle genieten van de prachtige bloesems in een mooi zonovergoten landschap.  Ik kon me heerlijk uitleven met mijn fototoestel.  Ik kijk niet op een fotootje meer of minder.  De mensen die me kennen, weten dat.  Hierbij een selectie uit mijn verzameling bloesemfoto's.

Het kerkje op één van de foto's is dat van Borgloon.  Ze verkopen daar in het VVV-kantoor heerlijk appel-kersensap.  Gezond en zo lekker !!!

© Ingrid Poppeliers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten